![]() XHost |
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
FATA
ASCUNSÃ A PROSTITUTIEI LEGALIZATE |
Legalizarea prostitutiei înseamnã crearea si statuarea în societate a unei noi
institutii, care prin însãsi natura ei, se aflã în opozitie sau în conflict
de interese cu aceea a familiei. Fundamentul nasterii si continuitãtii unei
vieti de familie este dragostea care se împlineste în relatia trupeascã intimã
dintre soti. În acest context fidelitatea relatiei trupesti dintre bãrbat si
femeie în viata de familie reprezintã conditia fundamentalã a existentei familiei.
Infidelitatea bãrbatului (în conditiile în care acesta apeleazã la serviciile
bordelului) genereazã imediat tensiuni mari în familie provocând în multe cazuri
si infidelitatea femeii. Rezultatul unui asemenea comportament al satisfacerii
sexuale în afara cãsãtoriei reprezintã principala cauzã a divortului astãzi.
O astfel de familie chiar dacã va mai rezista un timp oarecare din motive financiare
sau de convenientã socialã, viata ei va fi caracterizatã de certuri, tensiune
si chiar violentã, o existentã total neprielnicã nasterii de copii sau educãrii
acestora. Este cunoscut de altfel cã cei mai multi dintre adolescentii de mai
târziu, care prezintã probleme comportamentale sau desocializare, provin din
astfel de familii.
Cercetãrile aratã de asemenea cã relatiile sexuale din afara familiei departe
de a oferi echilibrul bãrbatului, îl conduc la o stare de irascibilitate, de
tensiune cu propria sotie. Raportul bãrbatului cu femeia prostituatã tipicã
pentru relatia stãpân-sclav, atâta timp cât bãrbatul devine stãpân pentru o
sumã de bani asupra trupului femeii care se prostitueazã (27), are urmãri negative
asupra mentalitãtii bãrbatului care prin asociatie si obisnuintã poate sã-si
piardã cel putin respectul, dacã nu chiar mai mult, sã aplice acelasi tip de
raport de posesiune si fatã de propria sotie. De asemenea, experimentele sexuale
pe care le va avea bãrbatul cu femeia ce se prostitueazã (femeie folositã numai
pentru producerea plãcerii), relatii perverse de multe ori, vor influenta profund
psihicul bãrbatului care poate ajunge sã cearã sotiei sã practice acelasi tip
de relatii sexuale perverse, umilitoare pentru femeie prin însãsi natura lor,
relatii care vor deveni izvor de tensiune si chiar de despãrtire.
Asa cum se aratã în diverse studii (vezi materialul din aceastã brosurã, semnat
de Dr. Pavel Chirilã) bãrbatii care frecventeazã bordelurile indiferent cã acestea
sunt legale sau ilegale, cã folosesc sau nu mijloace protective, se contamineazã
în timp cu diferite boli sexuale. Acestea aduse sotiei vor putea sã provoace
atât infertilitatea acesteia, cât si o situatie conflictualã de crizã familialã
sau divort.
Pentru tineri efectele educationale ale legiferãrii prostitutiei sunt dezastruoase.
Odatã legalizate bordelurile, acestea vor deveni principalele centre de educatie
sexualã a tinerilor. Ce poate învãta un tânãr de la o femeie care se prostitueazã,
care consumã alcool sau droguri, despre unicitatea relatiei trupesti, despre
respectul, dragostea, tandretea care ar trebui sã caracterizeze relatia trupeascã
dintre sot si sotie? Numai vorbim de faptul cã bordelul institutionalizat, deci
validat prin lege ca normalitate, va reprezenta totdeauna un ''serviciu sexual''
alternativ pentru relatia cu propria sotie.
La afirmatia cã legalizarea bordelurilor nu schimbã cu nimic situatia privind
frecventa raporturilor sexuale ale bãrbatilor cu prostituatele sau ponderea
bãrbatilor care apeleazã la aceste servicii, ci doar îmbunãtãteste conditiile
medicale ale desfãsurãrii acestor relatii, trebuie sã precizãm urmãtoarele:
în Olanda dupã legalizarea bordelurilor fenomenul prostitutiei a luat amploare
(vezi Donna M. Hughes, ''Would legalization…'') în sensul cresterii ponderii bãrbatilor
care frecventeazã bordelurile datoritã falsei imagini a sigurantei medicalizãrii.
În Franta (vezi Alain Sotto în ''Psyhologie'' Nr. 53) unde prostitutia este legalizatã,
un bãrbat din trei a frecventat sau frecventeazã bordelul. În aceeasi tarã însã,
familia trece printr-o uriasã crizã caracterizatã de numãrul mare de divorturi
(70% din totalul familiilor care se formeazã) si de asemenea prin numãrul mare
de copii institutionalizati (unul din patru copii nãscuti). În prezent se poartã
discutii pentru trecerea prostitutiei în ilegalitate, însã fenomenul a luat
o asemenea amploare încât este putin probabil ca aceastã mãsurã sã mai dea rezultate
cel putin pentru actuala generatie.
Prin natura sa bordelul prosperã atunci când tot mai multi bãrbati din societate
apeleazã la serviciile acestuia. Aceasta înseamnã cã institutia bordelului prosperã
atunci când tot mai multe familii se vor afla în criza pricinuitã de infidelitatea
bãrbatului. În felul acesta proliferarea industriei sexului înseamnã regresul
vietii de familie în societate, sau disolutia acestei institutii a familiei
care de altfel este consideratã fundamentalã pentru sãnãtatea biologicã si psihologicã
a unei natiuni. Criza familiei într-o societate înseamnã copii institutionalizati,
sau crescuti doar de un pãrinte, tineri lipsiti de cãldura unui cãmin, de stabilitatea
unei educatii sãnãtoase, aflati în derivã existentialã (drog, alcool etc.),
esecul existential al celor marcati de divort etc.
Nu existã valoare pozitivã în viata societãtii care sã nu fie cultivatã sau
promovatã de familie, în acelasi timp se poate afirma cã nu existã valoare negativã
antisocialã pe care cultura bordelului sã nu o sustinã. În acest context legiferarea
institutiei bordelului constituie una dintre cele mai perfide si eficace strategii
pentru a submina existenta unui stat, a intereselor sale fundamentale. Votarea
unei asemenea legi nu poate fi vãzutã decât ca mãrturie a degradãrii morale
sau ca un act de înaltã iresponsabilitate politicã, de coruptie sau de trãdare
a intereselor unei natiuni.
CONCLUZII FINALE
Pretinzând cã limiteazã fenomenul, în realitate legea proiecteazã un experiment
ale cãrui consecinte vor scãpa de sub control:
I. Consecinte morale ce privesc întreaga societate antrenate de fenomenul prostitutiei
legalizate:
1. Proliferarea bolilor cu transmitere sexualã, în special SIDA. Din datele
de mai sus rezultã cã ponderea bolnavilor de SIDA din America si Europa de Vest
este de douãzeci respectiv de zece ori mai mare decât a bolnavilor de SIDA din
România. Stiind cã prostitutia constituie principalul factor de transmitere
a boli SIDA, atunci cu sigurantã în urmãtori anii cazurile de SIDA se vor înmulti.
Acesta cu atât mai mult cu cât o datã cu legalizarea prostitutiei va creste
turismul sexual în România. În acest caz, factorii de îmbolnãvire a populatiei
cu SIDA vor creste, boala fiind importatã din Occident prin turisti si transmisã
populatiei prin prostituate.
2.Dezvoltarea fenomenului infractionar; conform studiilor realizate în diferite
zone ale lumii unde prostitutia s-a legalizat, în zona în care este amplasat
bordelul fenomenul infractionar va creste cu de la 20% pânã la 1000% (o mie!),
în functie de natura infractiunii. Astfel, se observã cresterea incidentei abuzurilor
sexuale, violuri, molestãri, omucidere, insulte, amenintare fizicã, spargere
cu furt, hotie si furt de masinã;
3.Amplificarea traficului de femei si a turismului sexual; imaginea României
va fi usor asociatã prostitutiei, în conditiile unei oferte deosebit de atrãgãtoare
pentru amatorii de sex din Occident (preturi mici, datorate sãrãciei; femei
frumoase si încã sãnãtoase pe care poporul român le va oferi spre exploatare
sexualã strãinilor prin legalizarea prostitutiei).
4.Degradarea atitudinii bãrbatilor fatã de femei: Poate cel mai grav lucru în
chestiunea prostitutiei este cã, prin posedarea femeii ca prostituatã, prin
folosirea ei ca obiect sexual, instrument de obtinere a plãcerii, se produc
grave mutatii în sufletul, în psihologia sau în mintea bãrbatilor. Acestia prin
obisnuintã si asociatie vor ajunge sã transfere comportamentul pe care-l manifestã
în raport cu prostituatele cãtre femeie în general. Aceasta va conduce la o
mentalitate masculinã dominatã de ideea de posesiune, de valorizare a femeii
si a raporturilor cu aceasta numai prin prisma sexului, sau oricum, lipsã de
respect fatã de aceasta.
5.Degradarea relatiilor din cuplu; Nu poate fi consideratã o întâmplare practica
relatiilor sexuale caracterizate de aberatii si violentã, chiar si în familie,
relatii pe care bãrbatul ajunge sã le impunã femeii în numele iubirii lor. Nu
este o întâmplare cã stabilitatea familiilor în societatea modernã este atât
de micã (pânã la 70% este rata divortialitãtii în state ca: Franta, Germania
sau Statele Unite); cã femeile sunt, în general, tot mai mult nemultumite de
comportamentul bãrbatului (sot sau prieten), care le priveste mai ales sub aspect
sexual, si care, când se plictiseste sexual de ele, le neglijeazã sau chiar
le pãrãseste.
6.Crearea de oportunitãti ''legale'' pentru recrutarea permanentã în prostitutie
a noi si noi tinere.
7.Crearea de oportunitãti ''legale'' pentru noi si noi ''clienti'' care în conditiile
prostitutiei ilegale nu ar recurge la servicii de acest tip. Acestia vor deveni
''clienti permanenti'' ceea ce va duce la destrãmarea relatiei lor conjugale,
la separarea sotilor si chiar la divort – de pe urma cãruia vor avea de suferit
foarte mult inclusiv copiii.
II. Consecinte care privesc persoanele care se prostitueazã
1.Legea pretinde cã prostitutia se desfãsoarã în ''conditii igienice si discrete''
– în realitate prin legea prostitutiei persoanele respective nu sunt protejate
ci dimpotrivã le sunt refuzate cele mai elementare drepturi ale omului. Banii
pe care îi câstigã nu valoreazã nimic câtã vreme persoanele care se prostitueazã
sunt lipsite de dreptul de a-si proiecta o viatã normalã ca toti ceilalti semeni
ai lor. Este o formã de discriminare si de excludere nepermisã pentru un stat
democratic.
2.Legea stabileste teoretic cã modul de viatã pe care îl duce o angajatã a unui
bordel este normal, îmbrãcând în cuvinte alese faptul cã aplicã standarde diferite
de raportare pentru persoanele care se prostitueazã si pe care însusi numele
– prostituate – le stigmatizeazã si le eliminã astfel din societate. În toate
societãtile si din totdeauna au existat prostituate, dar în toate societãtile
ele nu fac parte din societate ci din marginea sau subnivelele societãtii; chiar
cei care le ''folosesc'' nu dau ''doi bani'' pe ele si le privesc cu cel mai
mare dispret, ca pe cel mai nedemn lucru din societate.
3.În formularea ipocritã din textul legii ''clientul'' apeleazã la serviciile
''localurilor intime'' ''pentru a întretine raporturi sexuale normale''. În
realitate toatã lumea stie cã nimeni nu merge la bordel pentru a întretine relatii
sexuale normale. Abuzurile de tot felul, violul, violenta nu doar traumatizeazã
definitiv (reeducã) persoanele care se prostitueazã, dar devine o a doua lor
naturã, pe care o trãiesc zi de zi, iar societatea acceptã si legifereazã acest
''mod de viatã'' ca pe un mod de viatã alternativ.